Klacht Arriva: Natte reet door open raam die blijk vannacht gewoon open heeft gestaan

Klachtnummer
# 305965
Gebruiker
Msjaam
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Natte reet door natte achterbank

De oplossing

Controleer aub eerst alles voordat er gereden wordt alles was gewoon nat

1 reactie

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste M Goossen,

    Wat jammer om te lezen dat de achterbank nat was. Daar zou ik persoonlijk ook erg van balen. Ik hoop dat het eenmalig was en de volgende keer de ramen gesloten worden als het zo regent.

    Excuses!

    Met vriendelijke groet,

    ^Sietse
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen