Klacht Arriva: niet kunnen inchecken

Klachtnummer
# 152295
Gebruiker
theo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 10 januari, Heb ik een brief gestuurd naar Arriva vanwege een boete die ik heb gekregen voor het niet kunnen inchecken bij een paal. de Boete blijft van kracht omdat ik volgens Arriva op het station Groningen op meer palen kon inchecken. ik begrijp dat best.

ik heb ook uitgelegd dat dit door omstandigheden niet lukte. Het alle vervelendste vind ik dat er geen begrip is voor klant. en de situatie. en ben teleurgesteld hoe hier mee om wordt gegaan.

De oplossing

Graag zou ik willen zien dat uit coulance mijn boete wordt kwijtgescholden.

1 reactie

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Hallo Theo,

    Bedankt voor je bericht. Bij het behandelen van bezwaarschriften worden de regels en procedures gevolgd. Dat is wat hier vermoedelijk ook het geval is geweest. Ik realiseer mij dat dit 'star' op je kan overkomen en begrijp je teleurstelling.

    De enige mogelijkheid die ik je nog kan bieden is opnieuw tegen de beslissing in bezwaar gaan, maar ik ben bang dat het resultaat uiteindelijk hetzelfde zal zijn.

    Met vriendelijke groet,
    ^DK
    Webcareteam Arriva

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen