Opgelost door Arriva: Niet op komen dagen / overvol / lijn 227 Hank - wijkenaalburg (15-09-15)

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 128664
Gebruiker
charlotte
Datum
3 reacties

Details

De klacht

lijn 227 Hank via wijkenaalburg 2x in de 2 weken niet opkomen dagen rondt 7.39u en andere dagen dat hij mee gaat is hij overvol.
Daar betalen we natuurlijk een jeugd abonnement van (84.50 euro) Voor.
Helaas als ouder moesten we alweer van ons werk komen?
Om onze zoon na school te brengen....

De oplossing

Om een extra Bus in te plannen voor deze tijd (7.39u)
Lijn 227 Hank via wijkenaalburg
Dit probleem was ook in 2014-2015.
Maar toen kon er wel een extra bus bij maar nu niet?

3 reacties

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Hallo Charlotte,

    Wanneer blijkt dat een bus op een bepaald tijdstip structureel vol is dan wordt er versterking ingezet. Onze chauffeurs geven in de ritloggen aan waar en hoeveel mensen zijn blijven staan. Je reactie heb ik doorgestuurd naar de vestiging zodat deze rit extra onder de aandacht komt. Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    ^MF
    Arriva Webcareteam
  2. Auteur
    Arriva
    Datum
    Hallo Charlotte,

    Ik heb reactie ontvangen op je klacht. Er wordt zo spoedig mogelijk een extra bus ingezet. We gaan onze best doen om morgen al een extra bus te laten rijden.

    Met vriendelijke groet,
    ^LH
    Arriva Webcareteam
  3. Auteur
    charlotte
    Datum
    goed afgehandeld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
charlotte
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen