Opgelost door Arriva: niet wachte

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 367971
Gebruiker
gloria pennings
Datum
1 reactie

Details

Klacht

dat lijn 60 in maasbracht markt niet even wachte dat er mensen extra om zijn gelope omdat er een ongeluk was gebeurd met een vrachtwage en een auto en duurte nog niet eens 5minute en dat ik echter pas later thuis was omdat de bus niet heel effe wagte dat er nog mensen kwame

Gewenste oplossing

dat er eens beter aan gegeven moet worde als er een ongeluk gebeurd is en dat passagiers even de mogelijkheid hebben om om de lope voor de bus de hale en niet meteen weg rijde
Geboden oplossing
zker heeft de chaffeur ons wel gezien dat we daar stonden ma vind het erg schandalig dat ze niet effe wagte dus ben benieuwd als deze oplossing wel goed na komt
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste gloria pennings,

    Wat balen dat de bus niet wachtte op mensen die extra omliepen vanwege een ongeluk. Mogelijk heeft de chauffeur jullie niet gezien. Hij kan ook niet altijd wachten, omdat dat vertraging oplevert.

    Wij hebben jouw reactie doorgestuurd naar de betreffende vestiging
    met het verzoek hier aandacht aan te besteden.

    Wij vinden het bijzonder vervelend dat jouw (geplande) reizen met onze organisatie niet naar verwachting is verlopen. Wij bieden je hiervoor onze welgemeende excuses aan.


    Met vriendelijke groet,
    ^Wouter
    Medewerker Klantenservice Arriva

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen