Opgelost door Arriva: niet wachte

sad Opgelost
gloria pennings

dat lijn 60 in maasbracht markt niet even wachte dat er mensen extra om zijn gelope omdat er een ongeluk was gebeurd met een vrachtwage en een auto en duurte nog niet eens 5minute en dat ik echter pas later thuis was omdat de bus niet heel effe wagte dat er nog mensen kwame

dat er eens beter aan gegeven moet worde als er een ongeluk gebeurd is en dat passagiers even de mogelijkheid hebben om om de lope voor de bus de hale en niet meteen weg rijde
zker heeft de chaffeur ons wel gezien dat we daar stonden ma vind het erg schandalig dat ze niet effe wagte dus ben benieuwd als deze oplossing wel goed na komt

Arriva
    Beste gloria pennings,

Wat balen dat de bus niet wachtte op mensen die extra omliepen vanwege een ongeluk. Mogelijk heeft de chauffeur jullie niet gezien. Hij kan ook niet altijd wachten, omdat dat vertraging oplevert.

Wij hebben jouw reactie doorgestuurd naar de betreffende vestiging
    met het verzoek hier aandacht aan te besteden.

Wij vinden het bijzonder vervelend dat jouw (geplande) reizen met onze organisatie niet naar verwachting is verlopen. Wij bieden je hiervoor onze welgemeende excuses aan.

^Wouter
    Medewerker Klantenservice Arriva

Ook een klacht indienen over Arriva?