Klacht Arriva: Om geld op te zetten dat apperaat doet het rlke keer niet

Klachtnummer
# 356206
Gebruiker
Tessa
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het ding op get station in te Lemmer doet het elke keer niet als je op je ov geld wil zetten

De oplossing

Dat het apperaat weer gaat doen

1 reactie

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Hoi Tessa,

    Is dit apparaat geel?

    Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland.
    Met vriendelijke groet,
    Resh
    Medewerker Klantenservice

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen