Klacht Arriva: Onbeschoft gedrag buschauffeurs

AdeVries

Mijn dochter neemt elke ochtend lijn 51 naar het busstation in Dokkum. Vandaar wil ze lijn 63 naar Buitenpost nemen. Zodra ze in lijn 51 vraagt of de chauffeur lijn 63 wil oproepen om even te wachten reageerd de buschauffeur geïrriteerd of als lijn 63 inderdaad word gevraagd om te wachten rijdt de bus gewoon weg. DIt is nu zo vaak gebeurd dat mijn dochter meerdere malen te laat op school is gekomen.

Mijn dochter netjes en respectvol behandelen en zorgen dat lijn 51 op tijd rijdt en lijn 63 netjes wacht als die opgeroepen word.

Arriva
    Beste Adevries,

Wat je omschrijft is zeker niet de service die wij horen te bieden. Daarvoor excuses. We gaan de regio hiervan op de hoogte brengen met het verzoek hier alert op te zijn en dit te bespreken met de medewerkers.

Lijn 63 max maximaal 3 minuten wachten op lijn 51. Als lijn 51 meer dan die 3 minuten later aan komt dan is wachten helaas niet mogelijk.

Wij hopen dat jouw dochter snel verbetering opmerkt hierin.

Zoë
    Medewerker Klantenservice

Ook een klacht indienen over Arriva?