Klacht Arriva: Onbeschoft

Nickbrussaard1985

Wat een onbeschoft personeel. Sta in Venray op het perron en daar tegenover staan de bussen. Vraagt een man netjes of die bus een bepaalde richting opgaat. Krijgt hij een snauw van je ziet toch dat de deuren dicht zijn. Terwijl die chauffeur wegloopt. Ik denk dat Jullie blij mogen zijn dat er geen andere vervoerders in Venray zijn dan Arriva. Bah bah

Misschien eens een training.

Arriva
    Beste Nickbrussaard1985,

Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt met 1 van onze chauffeurs. Ik kan me goed voorstellen dat je hier niet tevreden over bent.

Om je klacht in behandeling te kunnen nemen heb ik aanvullende informatie van je nodig. Zodra ik deze informatie heb ontvangen neem ik je klacht verder in behandeling.

- Lijnnummer van de bus
    - halte en plaats waar dit plaats gevonden heeft
    - tijdstip waarop deze situatie heeft plaats gevonden.

^Jessica
    Medewerker klantenservice Arriva
    Nickbrussaard1985
    Als u mijn klacht goed gelezen heeft wat jullie dus blijkbaar ook niet doen had ik geschreven dat ik op het treinstation stond en niet op de bushalte. Daar kijk ik op uit omdat dat 2 sporen ervan is.het gaat erom dat je zo niet met je klanten omgaat en in het vervolg ook een klacht goed lezen voordat je hier een reactie op gaat geven.

Ook een klacht indienen over Arriva?