Klacht Arriva: Onbeschofte chauffeur

EInce1995

Stond met een collega netjes op de bus te wachten. We stonden tijdelijk op, zodat de bus bij de halte zou stoppen. Vervolgens reed chauffeur door hees zn schouders op alsof wij op het laatste moment bij de halte stonden.
Ging vervolgens wel toch wel stoppen en maakte echt idiote opmerkingen. Eerst zei hij wat tegen mn collega over haar moeder(!) en sprak mij met een sarcastische toon aan met “jaa jaa doe maar lekker langzaam hoor, jaa rustig aan”.
Pardon, maar wij stonden letterlijk op nog voordat hij bij de rotonde was voor onze halte. Vervolgens rijdt hij zelf door, en wanneer hij TOCH stopt, gaat hij respectloze opmerkingen maken?! Ik maak vaker wel wat mee met Arriva, maar zijn gedrag gaat me echt te ver!
Betreft chauffer die op 22-07 om 16:35u bus 90 halte Boekerslootlaan richting DH Centrum reed. Voertuignummer 8710.

Ingrijpen! Ze hebben absoluut niet de vriendelijkste chauffeurs in Nederland. Dat hoeft van mij niet eens, maar zijn gedrag was echt onacceptabel! Ik zeur echt nooit ergens over, maar je gaat geen opmerkingen maken over iemand’s moeder en sarcastisch lopen doen als je je werk niet goed uit kan voeren.

Arriva
    Beste Elnce,

Wat een vervelende ervaring heb je gehad als ik dit zo lees. Het is niet aan de chauffeur om dergelijke opmerkingen te maken richting de passagiers.

Een opmerking als 'sorry, ik had u te laat gezien' was beter op zijn plek geweest. Wij zullen je melding dan ook aankaarten bij de teammanager zodat hij dit kan bespreken met betreffende chauffeur.

Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Zoë
    Medewerker Klantenservice

Ook een klacht indienen over Arriva?