Opgelost door Arriva: Ongepaste reactie chauffeur

content Opgelost
Marzan

Helaas ben ik genoodzaakt wederom een klacht in te dienen, deze keer tegen een buschauffeur van Arriva. Hedenochtend om 7.30 uur stond ik bij mijn bushalte (lijn 2 Nieuwe Rielseweg in Goirle) te wachten, de bus komt er aan en rijdt de halte voorbij. Nadat ik wild begon te zwaaien stopte de bus en moest ik 20 meter verder lopen om alsnog in te stappen. Ik zeg tegen de buschaudffeur dat ik hier wel van schrok, waarop hij antwoordt "ja, ik moet nog een toertje maken". Een halte verder, waar de bus stopte (Wittendijk in Goirle), ben ik naar hem toegelopen en zei dat ik er nog even op terug wilde komen, dat hij buschauffeur is en zijn taak toch is mensen mee te nemen. Hij zegt "ik snap niet waarom je daar opstapt, de meeste mensen lopen naar de Wittendijk omdat hen dat geld scheelt". Ik zei dat hij niet hoeft te bepalen waar mensen op moeten stappen.
Een eerdere klacht van mijn kant, omdat de bus 3 x niet is verschenen en ik daardoor dus 3 x te laat was op mijn werk, is goed opgelost door Arriva. Zij zouden lijn 2 gaan monitoren.
Ik vind het zeer vervelend dat ik nu dit voorval moet melden, zie er nu al tegenop om morgen weer met de bus te gaan, raak hier behoorlijk gefrustreerd door.

Deze chauffeur mag wel aangesproken worden op zijn gedrag.

Arriva
    Beste Marzan,

Wij vinden het bijzonder vervelend dat jouw geplande reis met lijn 2 met onze organisatie niet naar verwachting is verlopen en bieden je hiervoor onze excuses aan.

Klachten over het gedrag van onze medewerkers nemen wij uiterst serieus. Jouw reactie hebben wij daarom doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de betreffende medewerker. Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van jouw ervaring. Met jouw reactie kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

^Wouter
    Medewerker Klantenservice Arriva

Marzan
Uiteindelijke oplossing Geen idee of betrokken chauffeur is aangesproken op zijn gedrag, maar ik ga er vanuit dat dit gebeurd is.