Klacht Arriva: Onleesbare in en uitcheck paaltjes

Klachtnummer
# 276366
Gebruiker
ArrivaReiziger
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op site van Arriva kan ik geen klacht indienen over de in en uitcheckpaaltjes op het station van Lichtenvoorde-Groenlo welke onleesbaar zijn door vuil en schade.

De oplossing

Beschadigde voorfrontjes vernieuwen zodat bij het in en uitchecken het saldo op de kaart weer leesbaar is.

2 reacties

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Beste Y.E.M. van Bijsterveld,

    Wat jammer om te lezen dat je geen klacht hebt kunnen indienen op onze website.

    Ik zal binnen de regio aangeven dat de uitcheckpaaltjes niet naar behoren functioneren met het verzoek om dit te repareren. Onze excuses voor het ongemak.

    Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

    Met vriendelijke groet,

    ^JP
    Webcareteam Arriva
  2. Auteur
    ArrivaReiziger
    Datum
    Beste Arriva, Hartelijk dank voor de snelle reactie en fijn dat mijn klacht in behandeling genomen wordt! Met vriendelijke groet van een Arriva reiziger

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen