Klacht Arriva: Onleesbare in en uitcheck paaltjes

ArrivaReiziger

Op site van Arriva kan ik geen klacht indienen over de in en uitcheckpaaltjes op het station van Lichtenvoorde-Groenlo welke onleesbaar zijn door vuil en schade.

Beschadigde voorfrontjes vernieuwen zodat bij het in en uitchecken het saldo op de kaart weer leesbaar is.

Arriva
    Beste Y.E.M. van Bijsterveld,

Wat jammer om te lezen dat je geen klacht hebt kunnen indienen op onze website.

Ik zal binnen de regio aangeven dat de uitcheckpaaltjes niet naar behoren functioneren met het verzoek om dit te repareren. Onze excuses voor het ongemak.

^JP
    Webcareteam Arriva
    ArrivaReiziger
    Beste Arriva, Hartelijk dank voor de snelle reactie en fijn dat mijn klacht in behandeling genomen wordt! Met vriendelijke groet van een Arriva reiziger

Ook een klacht indienen over Arriva?