Klacht Arriva: Onoplettende vervoerders

ConsumentP

Hedenochtend naam ik de bus (zie details). Er was een chauffeur en toezichthouder gedurende de gehele rit aanwezig. Er was een jongen man die de hele rit zijn voeten met schoenen op de stoelen voor hem legde. Ik heb tegen zowel de chauffeur als tegen de toezichthouder hier iets over gezegd maar er werd niets ondernomen. Ze letten er ook helemaal niet op, ze waren namelijk druk tijdens de hele rit met elkaar verwikkeld in een onbenullig gesprek. P.S. : Overigens werd ik door hen met - je - aangesproken terwijl dat toch echt - U - moet zijn.

Tegen de domheid van beide lieden is toch geen kruid gewassen.

Beste P.H.J. Hermans,

Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring met ons hebt gehad. Om je klacht goed uit te zoeken hebben wij meer informatie nodig.

- Lijnnummer van de bus.
    - Richting van de bus.

- Lijnnummer van de bus.
    - Richting van de bus.

Beste P.H.J. Hermans,

Bedankt voor de aanvullende informatie. Wij hebben je melding doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling met het verzoek om dit verder uit te zoeken en te bespreken met zowel de chauffeur als de toezichthouder. Dit gebeurd op basis van hoor- en wederhoor. Onze excuses voor het ervaren ongemak.

ConsumentP
Op basis van hoor- en wederhoor zal men mijn klacht behandelen krijg ik als antwoord. Kijk gewoon de filmbeelden terug dan heb je een objectief bewijs. Overigens rijdt er maar een bus in een richting vanaf de door mij doorgegeven halte. De prive vraag is dus overbodig. Dit is overigens geen losstaand incident de betreffende passagier herhaalt het leggen van zijn schoenen op de stoelen voor hem bijna iedere dag.

Ook een klacht indienen over Arriva?