Klacht Arriva: Onoplettende vervoerders

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 383650
Gebruiker
ConsumentP
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Hedenochtend naam ik de bus (zie details). Er was een chauffeur en toezichthouder gedurende de gehele rit aanwezig. Er was een jongen man die de hele rit zijn voeten met schoenen op de stoelen voor hem legde. Ik heb tegen zowel de chauffeur als tegen de toezichthouder hier iets over gezegd maar er werd niets ondernomen. Ze letten er ook helemaal niet op, ze waren namelijk druk tijdens de hele rit met elkaar verwikkeld in een onbenullig gesprek. P.S. : Overigens werd ik door hen met - je - aangesproken terwijl dat toch echt - U - moet zijn.

De oplossing

Tegen de domheid van beide lieden is toch geen kruid gewassen.

3 reacties

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Beste P.H.J. Hermans,

    Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring met ons hebt gehad. Om je klacht goed uit te zoeken hebben wij meer informatie nodig.

    - Lijnnummer van de bus.
    - Richting van de bus.

    Met vriendelijke groet,
    Remco
    Medewerker klantenservice
  2. Auteur
    Arriva
    Datum
    Beste P.H.J. Hermans,

    Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring met ons hebt gehad. Om je klacht goed uit te zoeken hebben wij meer informatie nodig.

    - Lijnnummer van de bus.
    - Richting van de bus.

    Met vriendelijke groet,
    Remco
    Medewerker klantenservice
  3. Auteur
    Arriva
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste P.H.J. Hermans,

    Bedankt voor de aanvullende informatie. Wij hebben je melding doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling met het verzoek om dit verder uit te zoeken en te bespreken met zowel de chauffeur als de toezichthouder. Dit gebeurd op basis van hoor- en wederhoor. Onze excuses voor het ervaren ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Remco
    Medewerker klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ConsumentP
Datum
Uiteindelijke oplossing
Op basis van hoor- en wederhoor zal men mijn klacht behandelen krijg ik als antwoord. Kijk gewoon de filmbeelden terug dan heb je een objectief bewijs. Overigens rijdt er maar een bus in een richting vanaf de door mij doorgegeven halte. De prive vraag is dus overbodig. Dit is overigens geen losstaand incident de betreffende passagier herhaalt het leggen van zijn schoenen op de stoelen voor hem bijna iedere dag.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen