Klacht Arriva: Onprofessioneel

Joba1991

Gedrag vrijdag van de buschauffeur buslijn 119 13:00 richting breda .

Waren bijna bij de centrum breda dus stapte uit me stoel om uit te stappen en plots bocht voor we er waren stopte hij de bus uit niets en trek met volle kracht mij schouder waardoor iets hoorde knakken in me schouder en blijk flink verchoven heb

Maar dat is niet alles ben te schelden erna naar me dat ik daar niet moest staan en zij hij ook normal kon reageren want ik zelf was niet van bewust over de streep stond had oordoppel met metal in dus had gekundt hij mij paar keer geroepen heeft maar als die me normaal aantikte en reageerde had ik zelf ook niet zo boos geworden op hem want laat me niet zomaar me schouder trekken en een grote mond want die kreeg die terug van me maar vind die gedrag niet kunne van hem zie vaak over geweld tegen buschauffeur maar als iemand zo doe dan begrijp ik het wel spreek niet goed maar dit is wel waar een reiziger wel pissig maken

Hem aanspreken en excuses wel op ze plaats
Jullie sturen het door maar daarna hoor ik niks meer vind dit wel makkelijk dus bij deze slechte resentie

Arriva
    Beste R.S.A. van der Slikke,

Wij vinden het vervelend te vernemen dat je een nare ervaring hebt gehad in een bus van ons. Je melding sturen wij door naar de regio zodat dit opgepakt kan worden.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland.
    Arriva Klantenservice

Ook een klacht indienen over Arriva?