Klacht Arriva: onprofessionele afhandeling van een klacht door Lisa Luyke service manager arriva

Klachtnummer
# 535573
Gebruiker
VERONA
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een klacht ingediend via de site van arriva over onbehoorlijk gedrag/benadering van een steward tijdens een rit van Harlingen-Haven naar Leeuwarden.
De klacht werd door Lisa Luyke behandeld met een no-reply.
Uit haar schriftelijke reactie is gebleken dat zij onze klacht niet correct heeft gelezen/genomen!
Wij worden echter uitgesloten om hieromtrent nog een reactie te kunnen geven.
Wel is ons duidelijk geworden dat: Lisa Luyke vaker de plank misslaat bij het behandelen van klachten door de klant door onjuist klachten te interpreteren.
In ons geval leest zij ons de les ipv begrip op te brengen voor een zeer pijnlijke situatie in de trein met onze zwakbegaafde dochter.

De oplossing

een e-mail adres verstrekken opdat ik aan Lisa Luyke kan uitleggen waarover onze klacht écht ging en niet haar interpretatie!

1 reactie

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Verona,

    Wij vinden het vervelend dat je niet tevreden bent over de afhandeling van je klacht. Jammer dat je het gevoel hebt dat er geen begrip is voor de pijnlijke situatie die je dochter heeft meegemaakt. Helaas kunnen wij via dit kanaal je klacht niet opnieuw in behandeling nemen. wij adviseren je om opnieuw een klacht in te dienen via ons contactformulier https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact-met-arriva-1.htm. Hierin kun je aangeven waarom je niet tevreden bent. Je klacht wordt dan opnieuw bekeken en indien nodig doorgestuurd naar de regio.

    Met vriendelijke groet,

    Jeltsje
    Medewerker Arriva Klantenservice

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen