Klacht Arriva: Onterecht in rekening gebrachte kosten worden niet terugbetaald
Details
Klacht
In november ben ik door de verkeerde poortjes (van Arriva) een station binnen gelopen. Deze fout heb ik meteen hersteld door uit te checken bij Arriva en in te checken bij NS, waarmee ik mijn reis gemaakt heb. Arriva heeft dit echter als twee keer inchecken geregistreerd zonder uitcheck. Hierdoor is er twee keer een instaptarief van 20 euro in rekening gebracht. Daarnaast heb ik een tweede rit gemaakt een maand later waar ook een instaptarief in rekening is gebracht. Ik heb hier al meermaals via app, mail en telefoon contact over gehad en twee keer een factuur moeten indienen. Tot op heden heb ik echter mijn geld niet terug. Er wordt elke keer 'zo snel mogelijk' beloofd te reageren, maar reactie blijft uit. Ik ben ondertussen behoorlijk klaar met hier achter aan blijven zitten maar ik wil toch echt mijn geld terug.Gewenste oplossing
Zo snel mogelijk mijn geld terug- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.