Klacht Arriva: Onterecht in rekening gebrachte kosten worden niet terugbetaald

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 643672
Gebruiker
ncljacobs
Datum
1 reactie

Details

Klacht

In november ben ik door de verkeerde poortjes (van Arriva) een station binnen gelopen. Deze fout heb ik meteen hersteld door uit te checken bij Arriva en in te checken bij NS, waarmee ik mijn reis gemaakt heb. Arriva heeft dit echter als twee keer inchecken geregistreerd zonder uitcheck. Hierdoor is er twee keer een instaptarief van 20 euro in rekening gebracht. Daarnaast heb ik een tweede rit gemaakt een maand later waar ook een instaptarief in rekening is gebracht. Ik heb hier al meermaals via app, mail en telefoon contact over gehad en twee keer een factuur moeten indienen. Tot op heden heb ik echter mijn geld niet terug. Er wordt elke keer 'zo snel mogelijk' beloofd te reageren, maar reactie blijft uit. Ik ben ondertussen behoorlijk klaar met hier achter aan blijven zitten maar ik wil toch echt mijn geld terug.

Gewenste oplossing

Zo snel mogelijk mijn geld terug
Geboden oplossing
Ik kan geen reizen meer invoeren voor 2022 omdat ik dat al 3 keer gedaan heb. Deze oplossing is me al 3 keer aangeboden met 3 keer deze reactie van mij als reply.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste N.C.L. Jacobs,

    Je kan zelf je geld terug vragen via uitcheckgemist.nl. Bij de in- en uitstaplocatie vul je dezelfde stationsnaam in. Het kan soms even duren voordat een rit zichtbaar is. In de meeste gevallen binnen 15 dagen. Zijn ze daarna nog niet zichtbaar? Neem dan contact met ons op. Wij helpen je dan graag verder.

    Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland.
    Met vriendelijke groet,
    Resh
    Medewerker Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen