Klacht Arriva: Onverantwoord zoveel mensen in 1 treinstel in de spits om 07.46 uur

Klachtnummer
# 334585
Gebruiker
Corina
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Vorige week donderdag alsook afgelopen maandag was er maar 1 treinstel. Heb gestaan vanaf Susteren tot Maastricht. Zaten als haringen in een ton gevangen. Passagiers die in Geleen instapten werden erbij gepropt. In Beek en Bunde konden er bijna geen passagiers meer instappen. Ik vond het onverantwoord. Kinderen die riepen ik krijg geen zuurstof meer. Beangstigend. Heb al eens via Arriva een klacht ingediend maar nooit iets op gehoord.

Gewenste oplossing

Kosten vergoed worden. Word door de conducteur zelfs verwijderd uit de 1e klas heb ik vernomen

5 reacties

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Goedemiddag,

    Dat klinkt niet als een fijne ervaring. Dit wil ik graag melden. Zou je willen aangeven hoe laat je vorige week donderdag bent ingestapt op het station in Susteren?

    Met vriendelijke groet,

    Jan
    Medewerker Arriva Klantenservice
  2. Auteur
    Corina
    Datum
    Donderdag om 0746 uur
  3. Auteur
    Corina
    Datum
    Donderdag om 0746 uur
  4. Auteur
    Corina
    Datum
    Vorige week donderdag de 22ste. Zes minuten van te vorn, op dat moment stapte ik uit de auto reed een stoptrein voorbij. Achteraf hoorde ik dat die trein 23 minuten vertraging had. Verschrok mij al daar ik dacht dat de dienstregeling was gewijzigd. Vervolgens kwam om 07.46 uur een treinstel. Mensen propten zich erin maar zowel in Beek als Bunde bleven mensen op het perron achter. Die zagen in dat het onverantwoord was.
  5. Auteur
    Arriva
    Datum
    Dankjewel voor de reactie. Ik ga dit doorsturen naar de ontwikkelaars met het verzoek dit verder uit te zoeken en hier rekening mee te houden.

    Wat je omschrijft klinkt namelijk bekend, we hebben te kampen gehad met storingen en uitval. De eerstvolgende trein die wel kwam zat daardoor extra vol.

    Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

    Indien je meer dan 15 minuten vertraging hebt gehad mag je geld terug vragen via:
    https://www.arriva.nl/limburg/service-contact/niet-tevreden-geld-terug.htm?regioid=153857

    Met vriendelijke groet,

    Zoé
    medewerker Klantenservice

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen