Klacht Arriva: Onvriendelijke buschauffeurs

esra23

Goedenavond,

Ik heb om 12:45 lijn 15 in papendrecht genomen. Ik moest een overstap maken bij de halte oranjelaan. Aangezien er wekzaamheden zijn dacht ik laat ik even aan de buschauffeur vragen waar ik het beste kon uitstappen voor mijn overstap. Ik liep naar de chauffeur en vroeg 2 keer mag ik wat vragen... Ik ben gewoon heel hard genegeerd!!! Ik ben daarna bij de halte oranjelaan uitgestapt en liep naar de tijdelijke halte, richting Oudelandshoek. Heel de weg was afgesloten naar de bushalte en ik moest tegen het verkeer in lopen. Een meneer van het werkverkeer zei dat de gemeente de tijdelijke haltes niet goed heeft geregeld. (Na 14:00 zouden de bussen een iets andere route rijden) Op advies van meneer ben ik op de hoogte van de tijdelijke halte op de bus gaan wachten. De bus van lijn 3 kwam uiteindelijk aanrijden.. ik stapte in en de chauffeur werd op mij boos omdat dit niet de bedoeling was? Ik betaal voor mijn rit en het is niet mijn schuld dat de tijdelijke haltes zo slecht zijn geregeld. Ik hoop dat de chauffeurs een cursus&bijscholing kunnen krijgen!

Dat er op een beleefde vraag een antwoord word gegeven en dat je klantvriendelijk blijft en niet zomaar de klant beschuldigd!

Arriva
    Beste E Yama,

Niet leuk om te lezen dat de chauffeur geen reactie heeft gegeven op je vraag waar je het beste over kon stappen. Dat is zeker niet netjes. Begrijpelijk dat je hiervan baalt.

Je klacht heb ik intern doorgegeven in de regio. Daar zal het verder uitgezocht en opgepakt worden. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze medewerkers. Klachten over het gedrag van onze medewerkers nemen wij uiterst serieus. Wij verwachten van hen dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden.

Excuses voor het ervaren ongemak!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland.

Lina
    Medewerker Klantenservice.

Ook een klacht indienen over Arriva?