Klacht Arriva: Reactie op klacht inhoudelijk onvoldoende en naar verkeerde emailadres gestuurd.

# 419054

Slechte klantenservice.

Zijn klantenservice verbeteren.

Arriva
    Beste Klacht22012020,

Bedankt voor je melding. Jammer om te lezen dat je een slechte ervaring hebt met onze klantenservice.

Hoe heb je een klacht aan ons doorgegeven? Heb je ook een referentienummer van je klacht?

Lina
    Arriva Klantenservice Medewerker
    Klacht22012020
    Via het contactformulier, ontvangstbevestiging ontvangen referentienummer 639155. Vervolgens stuurde iemand met een vergelijkbaar e-mailadres de reactie van Arriva door. De reactie was naar een verkeerd e-mailadres gestuurd. Dit soort slordigheden vind ik echt niet kunnen in de afhandeling van klachten.
    Arriva
    Bedankt voor je reactie. Ik kan me voorstellen dat je ervan baalt dat je reactie bij een verkeerde persoon terecht is gekomen.

Ik zie dat je zelf je melding hebt doorgegeven via het contactformulier op onze website. Dat houdt in dat je ook zelf je emailadres hebt ingevuld. Je hebt waarschijnlijk zelf een fout gemaakt in het emailadres dat je aan ons hebt doorgegeven. Alle gegevens die wij in het systeem hebben staan heb je namelijk zelf ingevuld. De ingevulde gegevens worden 1 op 1 overgenomen en dit gaat volledig automatisch.

Voor wat betreft de inhoudelijk reactie die je hebt ontvangen is volgens mij je vraag "Is het niet mogelijk dit praktischer in te richten?!" beantwoord. De tijdligging van de verschillende dienstregelingen wordt bepaald door aansluitingen en afstemmingen op trein en andere lijnen in de regio. Daardoor is het niet mogelijk om te gaan schuiven met de vertrektijden.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount Arriva Nederland.

Lina
    Arriva Klantenservice Medewerker.

Klacht22012020
De fout is incorrect bij mij neergelegd. Ik heb een ontvangstbevestiging op mijn e-mailadres ontvangen, de inhoudelijke reactie is naar een andere e-mailadres verstuurd. Dit lag volkomen buiten mijn macht en alsnog wordt de schuld bij mij neergelegd.

Ook een klacht indienen over Arriva?