Klacht Arriva: Rechtvaardigheid gevraagd!

Klachtnummer
# 198879
Gebruiker
Sije
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op donderdag 23 augustus 2016 ging ik van Leer naar Winschoten met de stopbus.
Met als doel daar over te stappen naar Groningen. Echter toen de bus arriveerde ging vlak daarvoor een Arriva medewerker er snel uit. Toen ik gehaast aankwam op het perron was de trein in de verte al vertrokken!
Terwijl ik in theorie 7 minuten overstaptijd heb!
De bus kwam te laat aan met het gevolg dat ik een half uur moest wachten op de volgende trein richting Groningen!
Ik heb verschillende keren gebeld en een klacht (nogmaals) ingediend bij de klantenservice , maar Arriva liet me maandenlang wachten met de uiteindelijke mededeling: dat het mijn schuld is, en dat ik geen restitutie krijg!!!

De oplossing

Graag erkennen van fout, in de toekomst proberen wel op tijd te arriveren. Verder zou een kleine vergoeding voor het half uur wachten zeer toepasselijk zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Beste Sije,

    Spijtig om te lezen dat op 23 augustus de bus te laat in Winschoten is aangekomen en je daardoor de trein hebt gemist. Begrijpelijke dat je daarvan baalt.

    Ik geef je het advies om, via het contactformulier, op onze website aan te geven dat je het niet eens bent dat je verzoek om restitutie is afgewezen. Helaas kan en mag ik langs deze weg geen restitutieverzoeken aannemen. https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact-1/contact-opnemen.htm

    Excuses voor het ongemak die je hebt ervaren op 23 augustus.

    Met vriendelijke groet,
    ^LH
    Arriva Webcareteam

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen