Klacht Arriva: Respectloze chauffeur

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 321770
Gebruiker
Rhystimmermans
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik stapte om 18:15 gisteren bus 23 in, vervolgens ga ik vooraan in de bus zitten.

De buschauffeur (erg onbeschof) verzocht mij achter in de bus te gaan zitten omdat ik (volgens hem) heel erg stonk....vervolgens word er ook nog tegen mij gezegd dat ik om deze reden helemaal niet mee mocht reizen met de bus....maar omdat het rustig was kon dit wil,

Ik vind dit echt schandalig en ik vind niet dat je mensen zomaar een busrit zou mogen weigeren..

Gewenste oplossing

Zorgen dat dit soort respectloze activiteiten niet meer plaatsvinden
Geboden oplossing
niks meer gehoord
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Beste Rhystimmermans,

    Wat een vervelende ervaring moet dit zijn geweest. Ik kan me voorstellen dat je hier niet tevreden over bent.

    Om je klacht in behandeling te kunnen nemen heb ik aanvullende informatie van je nodig. Zodra ik deze informatie van je hebt ontvangen zal ik je klacht verder in behandeling nemen.

    - halte en plaats van instappen
    - halte en plaats van uitstappen

    Met vriendelijke groet,

    ^Jessica
    Medewerker klantenservice Arriva
  2. Auteur
    Rhystimmermans
    Datum
    Instaphalte: stikkenweg zelhem rond 18:15
    Uitstaphalte: gemeentehuis doetinchem
    Bus 23
  3. Auteur
    Arriva
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Bedankt voor het doorgeven van de aanvullende informatie.

    Ik ga je klacht doorsturen naar de verantwoordelijke manager. Ik ga de verantwoordelijk manager verzoeken de situatie met de chauffeur te bespreken. Dit gesprek vindt plaats op basis van hoor en wederhoor. Wij bieden onze excuses aan voor het ervaren ongemak.

    Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

    Met vriendelijke groet,

    ^Jessica
    Medewerker klantenservice Arriva

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen