Opgelost door Arriva: Roekeloos rijden

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 386889
Gebruiker
Yalda
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb de bus genomen van nijmegen centraal naar gennep. Arriva Lijn83 om 18:50 op 28 augustus 2019.
Hij rijd heel roekeloos links rechts. Mensen vielen bijna om als ze wouden lopen naar de deur om uit te stappen. Ik weet verder niet waar ik feedback kan geven dus doe het hier. Hopelijk wordt er hiermee iets gedaan . Chauffeur is verder een aardige man maar rijdt heel hard en wijkt steeds links rechts af. Ik ben misselijk uitgestapt. Ik voelde me totaal niet veilig tijdens het hele rit. Leek alsof hij elk moment kon verongelukken omkiepen naar rechts.

De oplossing

Chauffeur aanspreken. Verder een aardige man maar rijdt niet veilig!

1 reactie

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Yalda,

    Wij vinden het bijzonder vervelend dat jouw geplande reis met lijn 83 niet naar verwachting is verlopen en bieden je hiervoor onze excuses aan. De manier van rijden van deze chauffeur is zoals jij het beschrijft erg vreemd.

    Klachten over het rijgedrag van onze medewerkers nemen wij uiterst serieus. Jouw reactie hebben wij daarom doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de betreffende medewerker. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze medewerkers. Wij verwachten van hen dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden.

    Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van jouw ervaring. Met jouw reactie kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

    Heb je in de toekomst een vraag of een klacht? Neem dan contact op via Twitter @Arriva_NL of via onze Facebookpagina Arriva Nederland. Op arriva.nl vind je onze overige contactmogelijkheden.

    Met vriendelijke groet,
    ^Wouter
    Medewerker Klantenservice Arriva

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Yalda
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen