Klacht Arriva: Slechte aansluiting in Roermond

P.A.J. Calje

Tweemaal ben ik voor een vergadering van Venlo naar Maastricht gereisd en tweemaal heb ik in Roermond de aansluiting gemist. Dan wordt de reistijd voor een vergadering echt te lang. Graag wat meer speling in Roermond zodat je gemakkelijk, zonder te hoeven rennen de aansluiting haalt.

Zorgen dat ik altijd in Roermond de aansluiting naar Maastricht haal zonder te hoeven rennen

Arriva
    Beste P.A.J. Calje,

Niet leuk om te lezen dat je tot 2x toe deze ervaring hebt gehad. Begrijpelijk dat je baalt.

Zou je misschien nog aan kunnen geven op welke dagen je dit hebt ervaren? Dan kan ik er een melding van maken.

Helaas is het niet mogelijk om alles perfect aan te laten sluiten. In december komt er een nieuwe dienstregeling. Hopelijk wordt deze aansluiting dan beter voor je.

Lina
    Arriva Klantenservice Medewerker
    P.A.J. Calje
    Het betrof beide keren dat ik van Venlo naar Maastricht moest reizen - 26 maart en laatstelijk 30 oktober, beide keren betrof het de aansluiting in Roermond rond 18.00 uur, die gemist werd.
    Het zou inderdaad goed zijn als er bij de aanstaande dienstregelingwijziging rekening met de te krappe overstaptijd gehouden werd.

Geen

Ook een klacht indienen over Arriva?