Klacht Arriva: Slechte aansluiting

Klachtnummer
# 346987
Gebruiker
Stijn.ruwaard
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Bus 121 van gorinchem naar sleeuwijk te laat. Hierdoor aansluiting van 401 niet gehaald...


Zorg alsjeblieft voor een njormale aansluiting waarbij mensen kunnen overstappen...

Gewenste oplossing

Verbeter de dienstregeling alsjeblieft. Als iets slecht is verbeter je het. Stil zitten heeft weinig zin

2 reacties

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Goedemiddag,

    In je bericht geef je aan dat je de aansluiting met de bus van lijn 401 niet hebt gehaald omdat de bus van lijn 121 met vertraging reed. Zou je willen aangeven bij halte je bent ingestapt op de bus van lijn 121 en hoe laat dit was. Verder hoor ik graag waar je wilde overstappen.

    Met vriendelijke groet,

    Jan
    Medewerker Arriva Klantenservice
  2. Auteur
    Stijn.ruwaard
    Datum
    Opgestapt in gorinchem om 12:27 en overstap richting Breda 401 was al vertrokken rond kwart voor 1. De overstap zou plaats vinden bij Tol in sleeuwijk.

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen