Klacht Arriva: Slechte bus - treinverbinding lijn 377.

Sna.01

'S Morgens slechte aansluiting van lijn 377 met treinverbinding Roermond - Eindhoven. Je moet om 6.15 uur de bus nemen om er zeker van te zijn dat je de trein van 7.32 uur kunt halen. De busreis duurt 15 minuten. Het vreemde is dat er om 6.45 uur geen bus rijdt terwijl er wel om 7.45 uur - 8.45 uur enz. een bus rijdt. Het gevolg is dat de bus van 7.15 uur vol zit en regelmatig vertraging heeft waardoor de trein al weg is. Jammer dat dit niet beter geregeld is.

Betere planning van de buslijn 377 zodat dit aansluit op het treinschema.

Arriva
    Beste Sna.01,

Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt. Ik kan me voorstellen dat je hier niet blij van wordt.

Uit uw reactie begrijp dat de dienstregeling niet aansluit op je wensen. Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is kan voor de andere juist een verslechtering zijn. Arriva streeft er naar oplossingen te vinden waar zoveel mogelijk reizigers van kunnen profiteren. Daarom worden alle klantreacties door ons verzameld en betrokken in de evaluatie van de dienstregeling. Wij hebben je reactie doorgestuurd naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden.

Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite heeft genomen om ons op de hoogte te stellen van je ervaring. Met deze reactie kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

^Jessica
    Medewerker klantenservice Arriva

Ook een klacht indienen over Arriva?