Klacht Arriva: Slechte communicatie over storing en vervangend vervoer duurde veel te lang.

LZ-zondagavond Nijmegen

Gisteren was er een treinstoring tussen Nijmegen en Venray rond 20.00 uur die al bekend was toen we in Nijmegen opstapten. We werden zonder goed geinformeerd te worden in Mook-Molenhoek in de regen uit de trein gezet op een station waar maar enkele reizigers onder een kleine overkapping konden staan. Vervangend vervoer duurde langer dan anderhalf uur! Niemand wist precies wat er aan de hand was en wat er aan gedaan zou worden door Arriva. Schandalig en mensonwaardig.

Laat ik aan Arriva zelf over.

Arriva
    Beste LZ-zondagavond Nijmegen,

Wat vervelend om te lezen dat je zolang op vervangend vervoer moest wachten. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig was in de regen.

Op het moment dat wij een storing ontdekken, wordt er hard gewerkt om dit zo snel mogelijk te verhelpen. We nemen contact op met verschillende busbedrijven, dan is het voor ons afwachten hoeveel bussen er beschikbaar zijn. Dan moeten de chauffeurs nog opgeroepen worden en naar de stalling komen. Pas dan kunnen de bussen vertrekken naar de getroffen stations. Dit is de reden waarom er niet direct vervangend vervoer aanwezig is. Ik maak er melding van zodat we het mee kunnen nemen in de evaluatie. Excuses voor het ongemak die je gisteravond hebt ervaren.

Jeltsje
    Medewerker Arriva Klantenservice

LZ-zondagavond Nijmegen
Totaal geen communicatie richting reizigers .. dat was mijn grootste klacht!!

Ook een klacht indienen over Arriva?