Klacht Arriva: Slechte communicatie over storing en vervangend vervoer duurde veel te lang.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 323830
Gebruiker
LZ-zondagavond Nijmegen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Gisteren was er een treinstoring tussen Nijmegen en Venray rond 20.00 uur die al bekend was toen we in Nijmegen opstapten. We werden zonder goed geinformeerd te worden in Mook-Molenhoek in de regen uit de trein gezet op een station waar maar enkele reizigers onder een kleine overkapping konden staan. Vervangend vervoer duurde langer dan anderhalf uur! Niemand wist precies wat er aan de hand was en wat er aan gedaan zou worden door Arriva. Schandalig en mensonwaardig.

De oplossing

Laat ik aan Arriva zelf over.

1 reactie

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste LZ-zondagavond Nijmegen,

    Wat vervelend om te lezen dat je zolang op vervangend vervoer moest wachten. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig was in de regen.

    Op het moment dat wij een storing ontdekken, wordt er hard gewerkt om dit zo snel mogelijk te verhelpen. We nemen contact op met verschillende busbedrijven, dan is het voor ons afwachten hoeveel bussen er beschikbaar zijn. Dan moeten de chauffeurs nog opgeroepen worden en naar de stalling komen. Pas dan kunnen de bussen vertrekken naar de getroffen stations. Dit is de reden waarom er niet direct vervangend vervoer aanwezig is. Ik maak er melding van zodat we het mee kunnen nemen in de evaluatie. Excuses voor het ongemak die je gisteravond hebt ervaren.

    Met vriendelijke groet,

    Jeltsje
    Medewerker Arriva Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
LZ-zondagavond Nijmegen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Totaal geen communicatie richting reizigers .. dat was mijn grootste klacht!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen