Klacht Arriva: slechte comnmunicatie

Klachtnummer
# 418932
Gebruiker
kaylee7
Datum
1 reactie

Details

De klacht

de bus vervalt 3 keer vanuit geleen busstation naar sittard en er word vanuit mijn bus vanuit sittard naar geleen via lindenheuvel niet door gegeven dat de bus moet wachten terwijl ik dit netjes heb aangegeven en er word geantwoord met 'ja doe ik'

De oplossing

de bussen graag aan de tijd houden
andere optie gegeven word
bussen doorgeven dat er duidelijk gevraagd word dat er gewacht word

1 reactie

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Beste K.M.A. Voragen,

    Je geeft aan dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Wat jammer om te lezen dat je dit hebt ervaren. Hiervoor bieden wij onze excuses aan.

    Het niet of niet tijdig rijden volgens de dienstregeling kan meerdere redenen hebben: een defect aan de bus, een omleiding of stremming, weersomstandigheden of een fout van de chauffeur en zelfs volledige rituitval door teveel vertraging.

    Op basis van periodieke rapportages en analyses wordt door de regio gericht gewerkt aan verbetering. Je reactie hebben wij doorgestuurd naar de betreffende vestiging met het verzoek hier aandacht aan te besteden. En dat ze de chauffeurs erop wijzen om te wachten op de overstappers.

    Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S

    Met vriendelijke groet,

    Anita
    Medewerker Arriva klantenservice

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen