Klacht Arriva: Slechte organisatie

Jajdnensjsidf

Bussen komen altijd te laat of te vroeg vandaag bus zou om 7:39 komen maar rijd om 7:35 gwn al door zien ze mij rennen rijd die gwn door gister komt die bus niet eens opdagen hierdoor mis ik veel schooluren als ik niet voldoende aanwezig ben moge jullie mijn opleiding betale helemaal klaar met arriva

Bussen de tijd kome als staat aangegeven

Arriva
    Beste Jajdnensjsidf,

Wat jammer om te lezen dat bussen niet komen opdagen en bussen niet op tijd vertrekken.

Heb je voor mij je vertrekhalte, vertrektijd, lijnnummer en eindhalte?

^Wouter
    Arriva Webcareteam
    Jajdnensjsidf
    Opstap halte herkenbosch reesstraat, vertrektijd 07:39, bus 62, eindbestemming roermond
    Maar dat s niet alleen deze bus geweest het is altijd dat die te laat of te vroeg komen
    Arriva
    Bedankt voor de aanvullende informatie.
    Ik ga je klacht doorzetten naar de verantwoordelijke manager met het verzoek hier aandacht aan te besteden en dit met de chauffeurs te bespreken. Deze gesprekken vinden plaats op basis van hoor en wederhoor. Onze excuses voor het ervaren ongemak.

^Jessica
    Webcareteam Arriva

Ook een klacht indienen over Arriva?