Klacht Arriva: Spullen weg chauffeur negeert zwaaien

sad Niet opgelost
ACvdV

Ondanks zwaaien na buschauffeur rijdt hij toch weg terwijl tas met net gekochte kleding nog in bus ligt. De tas is door het forse remmen weggeschoven. Omdat we meer tasjes bij ons hadden viel het bij het uitstappen pas op. Het is bekend dat je zelf aansprakelijk bent maar je zwaait en rent niet voor niks achter bus aan.
Als de chauffeur de moeite had genomen om te stoppen wat geen probleem moest zijn want hij was nog op halte had ik mijn spullen nog gehad. Nu 125,00 kwijt. Jammer dat de chauffeur wel voor oude mensen stopt bij eerdere halte omdat ze nog even gedag wilde zeggen.

Ik vind dat een klant beter geholpen kan worden als je zwaait, laat weten dat er iets is. Compensatie zal er niet in zitten en bij iLost is tas niet gemeld.

Arriva
    Beste ACvdV,

We vinden het zeer vervelend dat u dit hebt ervaren. We kunnen de chauffeur niks kwalijk nemen. Deze weet niet wat de reden is dat u zwaait en heeft wellicht gedacht dat u de bus of andere passagiers uitzwaaide.

We hopen van harte dat uw spullen nog gevonden zijn door een eerlijke vinder. Na verlies kan het binnen 5 dagen op de site gezet worden.

Excuses voor het ervaren ongemak.

Heb je in de toekomst een vraag of een klacht? Neem dan contact op via Twitter @Arriva_NL of via onze Facebookpagina Arriva Nederland. Op arriva.nl vind je onze overige contactmogelijkheden.

Zoë
    Medewerker Klantenservice
    Arriva
    Dat begrijpen we. Helaas is dat voor ons niet te beoordelen daar we er geen getuige van zijn geweest. Het is echter zo dat we de chauffeur hierin niets kunnen verwijten. Ons advies is om toch de komende dagen Ilost in de gaten te houden.

Zoë
    Medewerker Klantenservice

ACvdV
Geen oplossing chauffeur valt nooit iets te verwijten

Ook een klacht indienen over Arriva?