Klacht Arriva: Spullen weg chauffeur negeert zwaaien

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 359936
Gebruiker
ACvdV
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ondanks zwaaien na buschauffeur rijdt hij toch weg terwijl tas met net gekochte kleding nog in bus ligt. De tas is door het forse remmen weggeschoven. Omdat we meer tasjes bij ons hadden viel het bij het uitstappen pas op. Het is bekend dat je zelf aansprakelijk bent maar je zwaait en rent niet voor niks achter bus aan.
Als de chauffeur de moeite had genomen om te stoppen wat geen probleem moest zijn want hij was nog op halte had ik mijn spullen nog gehad. Nu 125,00 kwijt. Jammer dat de chauffeur wel voor oude mensen stopt bij eerdere halte omdat ze nog even gedag wilde zeggen.


De oplossing

Ik vind dat een klant beter geholpen kan worden als je zwaait, laat weten dat er iets is. Compensatie zal er niet in zitten en bij iLost is tas niet gemeld.

2 reacties

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Beste ACvdV,

    We vinden het zeer vervelend dat u dit hebt ervaren. We kunnen de chauffeur niks kwalijk nemen. Deze weet niet wat de reden is dat u zwaait en heeft wellicht gedacht dat u de bus of andere passagiers uitzwaaide.

    We hopen van harte dat uw spullen nog gevonden zijn door een eerlijke vinder. Na verlies kan het binnen 5 dagen op de site gezet worden.

    Excuses voor het ervaren ongemak.

    Heb je in de toekomst een vraag of een klacht? Neem dan contact op via Twitter @Arriva_NL of via onze Facebookpagina Arriva Nederland. Op arriva.nl vind je onze overige contactmogelijkheden.

    Met vriendelijke groet,

    Zoë
    Medewerker Klantenservice
  2. Auteur
    Arriva
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Dat begrijpen we. Helaas is dat voor ons niet te beoordelen daar we er geen getuige van zijn geweest. Het is echter zo dat we de chauffeur hierin niets kunnen verwijten. Ons advies is om toch de komende dagen Ilost in de gaten te houden.

    Met vriendelijke groet,

    Zoë
    Medewerker Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ACvdV
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing chauffeur valt nooit iets te verwijten
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen