Klacht Arriva: staking door toedoen van chauffeurs zelf

buspassagier

Staken... ja dat kunnen ze, maar gewoon een keer op tijd vertrekken kan niet. Plassen... tuurlijk dat mogen ze !! in de tijd dat ze koffie zitten te drinken en ouwehoeren met collega's terwijl passagiers buiten in de regen moeten wachten. Staken.... maar geen enkele informatie geven !! Waardeloos, echt waardeloos. Ieder beroep heeft werkdruk, ik werk op de SEH, ook werkdruk, meer dan een buschauffeur ooit zal aankunnen. Moet de SEH staken ?? Nee hoor, wij houden vna ons werk en zoeken naar oplossingen. Wij laten de patienten niet in de kou staan, buiten in de regen terwijl ik koffie drink met collega's. Zoek een andere baan als het niet bevalt !!

Chauffeurs moeten gewoon, zoals het hoort, op tijd vertrekken vanaf het beginpunt, niet 10 minuten te laat vanaf start... dat haal je niet meer in. Wat een geneuzel om niks !!!

Arriva
    Beste spj Essers,

Wij hebben jou op Facebook al te woord gestaan. Concrete informatie over welke buslijnen er wel en niet gaan rijden kunnen wij jou niet geven. Omdat deze staking niet vanuit ons wordt georganiseerd, verwachten we helaas niet veel eerder deze concrete info te ontvangen. Wij zullen je morgen zo goed mogelijk op de hoogte houden van de ontwikkelingen via de website, Facebook en Twitter.

Alles wat we weten of nog te weten komen over de mogelijke staking plaatsen we hier: http://bit.ly/2ECt3TY.

Wij laten het hier bij want zoals we ook op Facebook hebben aangegeven, wij komen er samen niet uit.

^Manon
    Webcareteam Arriva

buspassagier
niet bij jezelf kijken maar de passagiers de dupe laten worden door wanbeleid, dat is geen oplossing. Zeker niet tevreden

Ook een klacht indienen over Arriva?