Opgelost door Arriva: Straalvliegtuig motoren in nieuwe treinen?

sad Opgelost
Durk

Wij wonen in Feanwâlsterwâl. Sinds een aantal weken komen hier steeds vaker Arriva treinen langs (met die mooie nieuwe blauwe kleur) die werkelijk waar het geluid maken van een overvliegend straalvliegtuig. Lijkt wel een soort turbine. Voorheen hoorden we de treinen ook best wel, maar er lijkt iets te zijn veranderd in het motor geluid. Moeten die dingen niet voldoen aan bepaalde normen? Of zijn er defecten aan de nieuwe motoren?

Laat ze eens naar het hindergevende motorgeluid kijken van hun gemoderniseerde lichtblauwe treinen
Een klacht doorsturen is nog geen oplossing. Zoek het eens goed uit Arriva.

Arriva
    Beste Durk,

Wat jammer om te lezen dat jullie sinds een paar weken geluidsoverlast ervaren van onze treinen.

Je klacht sturen we daarom door naar de regio met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Excuses voor het ongemak en hopelijk is het probleem snel verholpen.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S

Anita
    Medewerker Arriva klantenservice

Ook een klacht indienen over Arriva?