Klacht Arriva: Te lange stop

Klachtnummer
# 483151
Gebruiker
Myrne
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Iedere keer als ik de bus vanaf galvaniweg, Schijndel naar de muntelaar in Veghel pak (306). Staat de bus iedere keer bijna 10 minuten stil daar.

De oplossing

Een reden waarom de bus daar iedere keer bijna 10 minuten stil staat

1 reactie

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste M.L. Snoep,

    In uw reactie geeft u aan dat de chauffeur van lijn 306 regelmatig 10 minuten stil staat bij de halte Galvaniweg. De reden hiervoor is ons onbekend. Graag ontvangen wij indien dit weer gebeurd meteen een melding van u zodat wij kunnen achterhalen wat er mis gaat. Graag ontvangen wij u melding via de onderstaande contactmogelijkheden.

    Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland.
    Met vriendelijke groet,
    Resh
    Medewerker Klantenservice

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen