Klacht Arriva: Te vroeg vertrojken bus

Klachtnummer
# 343292
Gebruiker
Eline_
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Voor de zoveelste keer is bus 17 te vroeg vertrokken vanuit Wolvega. Het gaat om de bus van 14.42 en die is om 14.38 vertrokken waardoor het niet mogelijk was voor de mensen uit de trein om de bus te halen. Dit is inmiddels de vijfde keer dat die bus te vroeg wegrijdt wanneer ik met de bus wil gaan. Kan de buschauffeur het niet bedenken om een paar minuten te wachten op de mensen uit de trein in plaats van 4 minuten te vroeg te vertrekken?

De oplossing

Het zou niet meer dan normaal zijn als de bus op de oorspronkelijke tijd vertrekt

3 reacties

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Beste Eline_,


    Oei, dat is balen!

    Heb je voor mij je vertrekhalte, lijnnummer en uitstaphalte?

    Met vriendelijke groet,
    ^Wouter
    Medewerker Klantenservice Arriva
  2. Auteur
    Eline_
    Datum
    De vertrekhalte is Wolvega station, lijnnummer is 17 en de uitstaphalte had Steggerda kerk moeten zijn.
  3. Auteur
    Arriva
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Eline_,

    Ik heb het voor je nagekeken. De juiste vertrektijd van deze bus is 14.38 uur en niet 14.42 uur. De bus is één minuut te laat vertrokken.

    Met vriendelijke groet,
    ^Wouter
    Medewerker Klantenservice Arriva

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen