Klacht Arriva: TELEURGESTELD

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 338619
Gebruiker
Shiva60
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Kwam gisteren na een aantal dagen ziekenhuisopname aan op het busstation cityplaza Nieuwegein zoals aangegeven rijd daar lijn 48 om het uur naar Houten zo ook om 16.45 uur Maar wat er ook kwam geen bus.ook niet geweest ben daar gaan vragen Maar moet zeggen dat je vrij onbeleefd te woord word gestaan,Ben uiteindelijk maar na een half uur wachten de tram gaan nemen zoals nog meer reizigers ook daardoor extra onkosten en erg kom je net uit het ziekenhuis geen bus en dan ook nog zeer onvriendelijk te word gestaan kan toch niet dat er gewoon geen bus komt!!!

De oplossing

Dat deze bussen zich aan de tijden houden en er gewoon op die tijd een bus komt er wonen ook mensen in houten .

1 reactie

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hallo Shiva60,

    We kunnen je niet helpen met lijn 48. Dit is geen lijn van Arriva, maar van Qbuzz: www.qbuzz.nl .

    Met vriendelijke groet,
    ^Wouter
    Medewerker Klantenservice Arriva

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Shiva60
Datum
Uiteindelijke oplossing
Was niet naar de goede busmaatschappij toe gestuurd moest Q-bus zijn regio utrecht
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen