Opgelost door Arriva: teveel afgeschreven eis ik terug

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 314549
Gebruiker
Arriva
Datum
1 reactie

Details

De klacht

op 25 juli 2018 geld in rekening gebracht terwijl ik niet met bus van Raamsdonksveer naar Geertruidenberg ben gereisd.Dit is al eerder gebeurd en ook dat mijn man en ik dezelfde reis maken en bij de een meer afgeschreven wordt dan bij de ander dit vindt ik Diefstal

De oplossing

onterecht bedrag terug storten

1 reactie

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    In je melding geef je aan dat er verkeerde en afwijkende ritprijzen in rekening zijn gebracht. Ik begrijp dat dit niet prettig is. Er zijn verschillende redenen waardoor een ritprijs kan afwijken voor een reis op hetzelfde traject zoals kortingsproducten, leeftijdskorting en lange afstandskorting. Wanneer je teveel hebt betaald voor je reis dan kun je hier natuurlijk restitutie voor aanvragen. Dit kun je doen door het contactformulier op onze website in te vullen via https://bit.ly/2xKEaJh.

    Groet,

    Jan
    Medewerker Klantenservice Arriva

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Arriva
Datum
Uiteindelijke oplossing
kan formulier invullen
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen