Klacht Arriva: Toekomstperspectief verpest.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 652367
Gebruiker
Lelle 48
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Weer een treinstaking en mijn zoon kan alweer niet op school komen. Hij is de dupe omdat jullie niet fatsoenlijk voor jullie personeel zorgen. Opnieuw online of geen lessen en hij is afhankelijk van de trein. Geen toekomst perspectief. Moet ik eens doen in de zorg, mensen met een beperking aan hun lot over laten en in bed laten liggen. Dat doe je niet!

Gewenste oplossing

Al het openbaar vervoer moet rijden volgens de normale dienstregeling.
Geboden oplossing
Geen oplossing richting de reiziger die hier geen keus in heeft en afhankelijk blijft van openbaar vervoer.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Lelle 48
    Datum
    Ik zou graag een reactie willen hebben.
  2. Auteur
    Arriva
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Lelle 48,

    Door de vakbonden wordt gestaakt voor een betere cao. Ze staken voor cao OV (Openbaar Vervoer) en cao MuMo (Multimodaal).

    Momenteel zijn er nog onderhandelingsgesprekken voor cao MuMo. Dus dat betekent dat er (door de vakbonden voor deze cao) zowel gepraat als gestaakt wordt. Wij als werkgevers hebben een voorstel/bod gedaan, met dat voorstel/bod zijn de vakbonden niet akkoord.Arriva baalt van de stakingen, omdat reizigers door de stakingen van de vakbonden gedupeerd worden. We zijn er om onze reizigers op een fijne, comfortabele manier van A naar B te brengen. Met een staking kan dit niet, het ontregelt het OV en brengt veel overlast met zich mee.

    Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland.
    Met vriendelijke groet,
    Resh
    Medewerker Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen