Klacht Arriva: Totaal verkeerd geïnformeerd door de buschauffeur

Klachtnummer
# 336007
Gebruiker
BoterPaprika#13
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Verkeerd geïnformeerd door buschauffeur, toen online gekeken over hoe nu verder te reizen, advies online aangenomen. Wij stonden bij de bushalte zodat we onze reis konden vervolgen, maar de bus kwam gewoon NIET.

Gewenste oplossing

Wij hebben 2 dagkaarten moeten kopen, maar hebben onze bestemming door verkeerde informatie niet bereikt, ik moest namelijk naar mijn dochter in Jeugdinrichting. Daarom wil ik geld terug van 2 dagkaarten!

4 reacties

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Beste J. Lamers,

    Wat vervelend dat je dit hebt ervaren. Ons advies is om geld terug te vragen via het formulier op de website van Arriva: https://www.arriva.nl/zuidholland/service-contact-3/contactformulier.htm

    Vergeet je kaartjes niet als bijlage toe te voegen en duidelijk te omschrijven wat er precies mis is gegaan met welke lijn en welk advies zodat we dit kunnen bespreken met de chauffeur.

    Met vriendelijke groet,

    Zoé
    medewerker Klantenservice
  2. Auteur
    Arriva
    Datum
    Beste J. Lamers,

    Wat vervelend dat je dit hebt ervaren. Ons advies is om geld terug te vragen via het formulier op de website van Arriva: https://www.arriva.nl/zuidholland/service-contact-3/contactformulier.htm

    Vergeet je kaartjes niet als bijlage toe te voegen en duidelijk te omschrijven wat er precies mis is gegaan met welke lijn en welk advies zodat we dit kunnen bespreken met de chauffeur.

    Met vriendelijke groet,

    Zoé
    medewerker Klantenservice
  3. Auteur
    BoterPaprika#13
    Datum
    Wij hadden online gezien dat inhet weekend 23 moest ipv. 74 Doetinchem Harreveld wij opstappen doet scan dagkaart gemeente Doetinchem het niet... buschauffeur zegt ik ken die dagkaart niet niet. Wij 20e pinnen... Overstappen op194 Zelhem in Zelhem.. Varsseveld komt gewoon niet om 11.36.dus12. 16 bus Doetinchem daardoor bezoek tijd kinderen gemist buschauffeur gevraagd waar 194 om11. 36 was hij had ook geen verklaring
    Dus aub 20e terug op nl96 rabo0115324925
    Tnv. Js lamers
  4. Auteur
    Arriva
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste J. Lamers,

    Ons advies is om geld terug te vragen via het formulier op de website van Arriva: https://www.arriva.nl/zuidholland/service-contact-3/contactformulier.htm

    Vergeet je kaartjes niet als bijlage toe te voegen en duidelijk te omschrijven wat er precies mis is gegaan met welke lijn en welk advies zodat we dit kunnen bespreken met de chauffeur.

    We raden je aan je IBAN van Klachtenkompas te verwijderen in verband met je privacy.

    Met vriendelijke groet,
    ^Wouter
    Medewerker Klantenservice Arriva

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen