Klacht Arriva: Trein te laat aangekomen

Klachtnummer
# 334125
Gebruiker
Q
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Trein te laat aangekomen in Geleen-Lutterade op 26-11-2018. Niet om 8:27, maar om 8:29. Aansluiting in Sittard hierdoor gemist. Al de 2e keer in 2 weken tijd

De oplossing

Op tijd komen

1 reactie

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Q,

    Je geeft aan dat de twee minuten te laat op je station aankwam en dat je hierdoor je aansluiting mistte.

    Dat vinden wij erg jammer en vervelend voor je. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

    Wij hebben jouw reactie doorgestuurd naar de betreffende afdeling met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Op basis van periodieke rapportages en analyses wordt door de regio gericht gewerkt aan verbetering. Vanzelfsprekend blijven er altijd onverwachte omstandigheden die ervoor zorgen dat wij niet altijd precies volgens de dienstregeling kunnen rijden.

    Met vriendelijke groet,
    ^Wouter
    Medewerker Klantenservice Arriva

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen