Klacht Arriva: Trein werd afgekoppeld zonder melding en reed weg

Meike Sevenhuijsen

Ik zat op tijd in de trein en er werd niks omgeroepen, en plotseling was de coupé afgekoppeld en toen reed de andere helft weg... er werd nogmaals niks omgeroepen, en een man buiten de trein met een hesje aan die zei ja dan was het omroepgebeuren defect.... dus nu zijn we ons geld kwijt en moeten we een half uur wachten ! Dit kan echt niet, niemand zei wat en er werd niks omgeroepen ! Schandalig

Ik wil dat mijn saldo van mijn ov terug gezet word (de balie was ook al dicht) en dat ze voortaan aangeven hoe en wat !!

Arriva
    Beste M.A.M. Sevenhuijsen,

Wat vervelend dat de trein zonder jou is vertrokken. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt.
    Als je de trein niet meer hebt gebruikt dan kun je restitutie aanvragen voor het instaptarief dat is afgeschreven. Als je de trein later hebt genomen en hierdoor later aan bent gekomen dan kun je aanspraak maken op geld terug bij vertraging.

In beide gevallen kun je het verzoek indienen via dit formulier:

Wij zullen intern ook onderzoeken waarom er niets is omgeroepen om dit te voorkomen in de toekomst.

Tot slot willen we je onze oprechte excuses aanbieden voor het ervaren ongemak.

Zoë
    Medewerker Klantenservice

Ook een klacht indienen over Arriva?