Klacht Arriva: Tussentijdse abonnementswijziging en extra reiskosten hierdoor, welke niet (volledig) vergoed worden.

Arriva Altijd Vrij Achterhoek abonnement voor Neede - Doetinchem. Kosten op OV-kaart op traject Neede – Borculo.
28 nov. gebeld naar OV nummer, moest Arriva bellen. Arriva gebeld, moest Syntus bellen zeiden ze. Syntus gebeld.
2 dec. Syntus gebeld, ik werd echt terug gebeld!?
23 december Arriva gebeld, daar was toch het abonnement afgesloten. Nee, bij Syntus zijn. Syntus gebeld en brief naar Arriva gestuurd.
30 dec. antwoordmail met bevestiging dat er extra reiskosten waren gemaakt vanaf 9 dec. ivm overname door een andere busmaatschappij. De extra kosten worden vergoed.
13 jan. 2014 alles doorgegeven, met daarbij ook het verzoek de extra kosten van voor 9 dec. te vergoeden.
27 jan. 2014 weer antwoordmail, met bericht dat de extra kosten na 15 december vergoed worden?!
29 jan. brief, met verzoek om alle extra kosten te vergoeden.

Alle extra kosten die gemaakt zijn t/m 31 december 2013 op het traject Neede - Borculo en Borculo - Neede vergoed hebben. Volgens mij is dit in totaal € 47,72. Is dat bedrag anders dan graag duidelijke uitleg hierover!

Arriva is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Arriva?