Klacht Arriva: Tussentijdse abonnementswijziging en extra reiskosten hierdoor, welke niet (volledig) vergoed worden.

Klachtnummer
# 48884
Gebruiker
Klacht
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Arriva Altijd Vrij Achterhoek abonnement voor Neede - Doetinchem. Kosten op OV-kaart op traject Neede – Borculo.
28 nov. gebeld naar OV nummer, moest Arriva bellen. Arriva gebeld, moest Syntus bellen zeiden ze. Syntus gebeld.
2 dec. Syntus gebeld, ik werd echt terug gebeld!?
23 december Arriva gebeld, daar was toch het abonnement afgesloten. Nee, bij Syntus zijn. Syntus gebeld en brief naar Arriva gestuurd.
30 dec. antwoordmail met bevestiging dat er extra reiskosten waren gemaakt vanaf 9 dec. ivm overname door een andere busmaatschappij. De extra kosten worden vergoed.
13 jan. 2014 alles doorgegeven, met daarbij ook het verzoek de extra kosten van voor 9 dec. te vergoeden.
27 jan. 2014 weer antwoordmail, met bericht dat de extra kosten na 15 december vergoed worden?!
29 jan. brief, met verzoek om alle extra kosten te vergoeden.

De oplossing

Alle extra kosten die gemaakt zijn t/m 31 december 2013 op het traject Neede - Borculo en Borculo - Neede vergoed hebben. Volgens mij is dit in totaal € 47,72. Is dat bedrag anders dan graag duidelijke uitleg hierover!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Arriva is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen