Klacht Arriva: Vervelend rijgedrag, bumperkleven

Klachtnummer
# 367401
Gebruiker
ABC123
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Gister ochtend tussen 7:30 uur en 8:00 uur een vervelende buschauffeur(man) achter mij in de auto.
Kenteken van de bus: 86-BBK-5
Tekst: 999 Sorry, geen dienst
Waar: vanaf de rotonde van Metslawier tot aan afslag Kollum

Reden: bumperkleven en willen inhalen en naast mij gaan rijden en dan weer achter mij.

De oplossing

De betreffende medewerker op zijn rijstijl aan te spreken

1 reactie

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste ABC123,

    Wij vinden het bijzonder vervelend dat je een nare ervaring hebt gehad en bieden je hiervoor onze excuses aan.

    Klachten over het gedrag van onze medewerkers nemen wij uiterst serieus. Jouw reactie hebben wij daarom doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de betreffende medewerker. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze medewerkers. Wij verwachten van hen dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden.

    Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van jouw ervaring. Met jouw reactie kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

    Met vriendelijke groet,
    ^Franck
    Medewerker Klantenservice Arriva

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen