Klacht Arriva: waardeloze tijden, oude was veel beter!!

Chnty

De dienst regeling van uit maastricht rand wijck na heerlen/maastricht.

De trein tijden worden terug gezet naar het oude, door de nieuwe dienstregeing sta je vaak vast op het station.
Daarbij worden ook treinen vaak vervallen en dan kun je uur staan vind dat ze hier een oplossingen kunne bieden. Dit geld veel voor werkende mensen/ studenten.

Arriva
    Beste Chnty,

Uit je reactie is gebleken dat de dienstregeling niet aansluit op je wensen. Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen.

Wat voor de één een verbetering is kan voor de andere juist een verslechtering zijn. Arriva streeft er naar oplossingen te vinden waar zoveel mogelijk reizigers van kunnen profiteren. Daarom worden alle klantreacties door ons verzameld en betrokken in de evaluatie van de dienstregeling. Wij hebben je reactie doorgestuurd naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden.

Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite heeft genomen om ons op de hoogte te stellen van deze ervaring. Met je reactie kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

^Jessica
    Medewerker klantenservice Arriva

Ook een klacht indienen over Arriva?