Klacht Arriva: Zeer Asociaal en gevaarlijk weggebruik buschauffeur bus.

Klachtnummer
# 324803
Gebruiker
Embregts
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 30 september 2018 om 13.00u stapte ik in lijn 8 op het centraal station naar het laar, de chauffeur reed zeer asociaal en gevaarlijk met de bus. De chauffeur was ook nog eens onvriendelijk naar mijn mede reizigers. Ik zat met wat ouderen in de bus, hij wachten niet eens tot we zaten. Ik voel me dan toch niet veilig in de bus.

De oplossing

Dat er met de chauffeur wordt gesproken. En dat hij er op aan wordt gesproken op zijn gedrag.

1 reactie

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Beste Embregts,

    Dankjewel voor je melding.

    Wat vervelend dat je dit gevoel hebt overgehouden aan de busreis. Het is zeker niet de bedoeling dat de passagiers zich onveilig voelen in de bus. Wij zullen dit laten weten in de regio zodat de teammanager de chauffeur erbij kan zoeken om dit te bespreken. Bij ons staat de veiligheid van de passagiers en medeweggebruikers boven aan ons lijstje en dit gevoel willen we dan ook uitstralen in de bus.

    Excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren.

    Met vriendelijke groet,
    Zoë

    Medewerker Klantenservice

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen