Klacht Arriva: zie onderzijde

Klachtnummer
# 605381
Gebruiker
nannij
Datum
1 reactie

Details

Klacht

we werden bij de vernauwing zo goed als van de fiets gereden ,dus de berm in .wij zaten al in de vernauwing .achter elkaar ,de bus kwam voorbij met hoge snelheid denk 45 tot 50 km .,bij het stop licht gebaarde ik hem de deur te open maar hij gaaf geen krimp .verder op moest hij weer stoppen ,dus ik zette de fiets voor de bus .en speek de chauffeur aan . de bus deur stond open ,heb hem uit gelegd wat er gebeurd was ..ik moest maar oprotten weg wezen maf kees ,was zijn antwoord dit was bij het ziekenhuis in brunssum ,helaas moet ik U meedelen dat het om een kleurling ging denk rond de 57 jaar aruba of zo ,de bus zwenkt altijd uit bij het in draaien voor en achter het scheelde niet veel of wij waren biede geraakt

Gewenste oplossing

ik wil dat deze chauffeur een lesje geleerd krijg dat bij een vernauwing niet in haalt

1 reactie

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Beste nannij,

    Niet leuk om te lezen dat jullie deze ervaring hebben gehad met één van onze chauffeurs. Begrijpelijk dat jullie zijn geschrokken.

    Kan het kloppen dat je ook via een ander kanaal contact met ons hebt opgenomen?
    Om je klacht in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag nog onderstaande info:
    -Hebben jullie een lijnnummer van de bus gezien?
    -Wanneer is dit voorgevallen?
    -In welke richting reed de bus?
    -Hoe laat is dit voorgevallen?

    Met vriendelijke groet,
    Lina
    Arriva Klantenservice Medewerker

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen