Klacht Artencraft: Omruiling Bosch keukenmachine wegens beschadiging

Brocanje

Machine gekocht in mei 2015
2x retour wegens defect binnen 4 maanden
laatste keer kwam de machine retour met beschadigde doos en apparaat, ook zonder gebruiksaanwijzing

Apparaat is inmiddels weer een paar weken retour, aangezien we omruiling voor een nieuwe hebben gevraagd.
Art & Craft wil hier maar geen antwoord op geven, 10-tallen mailwisselingen met de vraag hoe het nu staat en wanneer we een oplossing kunnen verwachten.

We hebben het apparaat pas 2x kunnen gebruiken, in totaal in het een aantal maanden in reparatie geweest.
Wij willen graag dat het wordt omgeruild voor een nieuw exemplaar daar het is beschadigd door vervoerder, het bedrijf reageert maar niet!!

Omruil voor nieuw exemplaar wegens beschadiging vervoer!

Artencraft
    Beste Mijnheer Kuilboer,

Volgens de geschiedenis van de herstelling hebben wij reeds op 16/07/2015 kunnen bekomen dat uw toestel omgeruild werd door de leverancier.

De 2e herstelling in december werd het nieuwe/omgeruilde toestel hersteld bij de officiële hersteldienst.

De 3e aanmelding voor herstelling gebeurde op 04/03/2016.

Wij vinden het vreemd dat u hier vermeldt dat wij niet reageren terwijl wij in onze mailgeschiedenis duidelijk zien dat elke mail behandeld is.

De fabrikant wenst, mits dat eens is omgeruild met een nieuw toestel, deze te herstellen en niet nogmaals om te ruilen.

Wij hebben dit wel expliciet gevraagd maar de fabrikant twijfelt aan het correcte gebruik van de machine daar het probleem altijd hetzelfde is. Zelfs met een nieuw apparaat.

Wij doen er alles om dit tot een positief einde te brengen.

Met vriendelijke groeten,

Art & Craft team

Brocanje
    Het apparaat is sinds 25 maart weer in uw bezit, daar het de laatste keer beschadigd van uw dienst retour is gekomen. Hier hebben we nog steeds geen uitsluitsel over, ondanks herhaalde verzoeken via de mail. Ik neem aan dat u als bedrijf bent verzekerd voor deze transportschade. Het kan niet zo zijn dat wij hier als consument voor moeten opdraaien. Nogmaals, wat is uw oplossing? Wij vinden het erg vervelend dat u het zover laat komen.

Graag horen we spoedig van u,

Artencraft
    Beste,

Wij hebben vernomen van de hersteldienst dat uw toestel gekrediteerd is.

Wenst u een terugbetaling of wenst u dat wij een nieuw toestel naar u verzenden.

U mag het antwoord doormailen naar rma.administratie@artencraft.be.

Wij hopen dat u het vetrouwen nog heeft in onze firma en dat u ons nog een kans heeft.

Met vriendelijke groeten,

Stormens Nancy

Ook een klacht indienen over Artencraft?