Opgelost door Artencraft: Slechte Service bij kapotte TV

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 258666
Gebruiker
Marijnleben
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb een tv gekocht bij art en craft de philips 65pus6521/12. Ik heb daar 1650 euro voor betaald en de tv is nu binnen 2 maanden kapot gegaan. Ze hebben mij doorverwezen naar Philips die zich op hun beurt weer verschuilen achetr de reparateur CE Repairs Dordrecht. Inmiddels wacht ik al 3 weken op een reparatie. Niemand kan mij vertellen wanneer het gemaakt gaat worden en Art en Craft verschuilt zich alleen maar achter Philips en CE Repairs. Ik raad iedereen af om met Art en Craft in zee te gaan. Verschrikkelijke service en beroerde klantcontacten. Dat heb ik zelden zo slecht meegemaakt

De oplossing

Ik wil mijn geld terug dan mogen zij die waardeloze TV weer komen ophalen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Artencraft is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Marijnleben
    Datum
    inmiddels is de tv weer gemaakt en heeft ook art en craft zich voldoende ingespannen om de problemen te verhelpen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marijnleben
Datum
Uiteindelijke oplossing
Tv is gerepareerd
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Artencraft?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen