Klacht Arterior Home Architecture Living Breda: Terugbetalen aanbetaling

Klachtnummer
# 22904
Gebruiker
Michel Wesseling
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mei 2012 hebben we een kast in drie delen gekocht. Pas na veel problemen kwam in oktober één deel. Delen 2 en 3 bleken door Arterior niet besteld te zijn geweest bij Piure.
We hebben de leverancier het voordeel van de twijfel gegeven en alsnog delen 2 en 3 via hem besteld. Aanbetaling gedaan. Levering zou plaatsvinden in week 48. Er werd niet geleverd. Tot begin 2013 gewacht. Vervolgens Piure Duitsland gebeld: er bleek ook nu weer geen bestelling te zijn geplaatst.
Op 26 januari afbesteld en verzocht €666,27 over te maken op mijn ING bankrekening 3136391.
30/1 en 6/2 bericht ontvangen dat creditfactuur zou worden gemaakt en bedrag overgeschreven. Op 19/2 aangegeven dat ik andere stappen zou ondernemen.
Tot nu toe niets ontvangen.

Gewenste oplossing

Zo speodig mogelijk terugstorting aanbetaling op mijn bankrekening 31316391 tnv M.G. Wesseling Breda

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Arterior Home Architecture Living Breda hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Arterior Home Architecture Living Breda?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen