Klacht Artichoke Slim: Artichoke Slim bedrijft misleiding en oplichting

ArtichokeSlimZijnOplichters

Dit zijn oplichters.
Ze maken reclame met een gratis proefpakket voor slechts de verzendkosten van €5,95.
Nergens een * met verwijzing naar de kleine lettertjes.
Hierin staat dat je vervolgens aan een abonnement vast zit waarbij je iedere maand €49,95 kwijt bent voor iedere vervolgverzending.
Bovendien blijkt dat het proefpakket helemaal niet gratis is voor slechts de verzendkosten, want als je het niet binnen 14 dagen terugstuurt, moet je er gewoon €49,95 voor betalen. Dit wordt zomaar van je rekening afgeschreven!!

Bij bij adverteerde ze met verzendkosten van €5,95, maar er werd slechts €3,95 afgeschreven. Vervolgens dus de €49,95. Die heb ik gestorneerd.
Nu heb ik inmiddels al betalingsverzoek, en een herinnering om te betalen gekregen. Bij de herinnering hebben ze €5,- bovenop het originele bedrag gedaan. Dit mag niet. Tevens hebben ze mij bedreigd dat als ik een tweede aanmaning krijg en nog eens €7,50 aan administratiekosten bovenop het oorspronkelijke bedrag komt. Ook dit is wederrechtelijk.
Tevens dreigen ze de vordering over te dragen aan een extern incassobureau, waardoor er nog eens €40,- extra in rekening gebracht zal worden. Ook dreigen ze met overige gerechterlijke kosten.

Ik ga de €49,95 niet betalen aan deze oplichters.
Desnoods komt het voor de rechter.

Ik wil dat ze hun, door middel van misleiding, ontstane vordering op mij nietig verklaren.

Wij vinden dat Artichoke Slim hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Artichoke Slim?