Klacht Artichoke Slim: Zonder bestelling producten ontvangen.

Klachtnummer
# 371811
Gebruiker
Usha
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een proefpakket via facebook aangevraagd en ook ontvangen. Weken er na kreeg ik ongevraagd een nieuwe levering. Het proefpakket is niet gebruikt, maar wil er best een vergoeding voor betalen. Ik heb contact opgenomen om kenbaar te maken dat ik niets besteld heb. Krijg nu de ene aanmaning na de andere...….met hoge incasso kosten..... Ik wil dit kosteloos retour sturen maar dat kan ook niet ik moet portokosten betalen> Hoe dan????

De oplossing

Mijn gegevens uit de database verwijderen, mij een antwoordnummer opgeven zodat ik alle retour kan sturen. Wil ook niets meer met deze bedrijf te maken hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Artichoke Slim hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Artichoke Slim?