Klacht Articura-shops.nl: 1 deel vd Bestelling bezorgd. Wacht nog op de andere helft
Details
Klacht
Heb een holografische projector besteld op 9 september met een plastic doek om de kerstafbeeldingen op te zien. Heb alleen het plastic doek binnen gekregen 2 een geleden. Heb gelijk contact opgenomen met hun klantenservice via email. Kreeg als antwoord terug dat ik op de site moest kijken. Het schijnt dat het vaak in delen wordt bezorgd. Kan dus niet meer kijken of het onderweg is. Weer een poging via email gedaan maar kreeg het bericht terug. Kon niet verstuurd worden. Dat is geen service.Gewenste oplossing
Om te kunnen achter halen waarom niet alles in 1 pakket bezorgd is geworden. Wat heb ik aan een plastic doek als ik geen holografische projector binnen heb gekregen.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.