Klacht Articura-shops.nl: 1 deel vd Bestelling bezorgd. Wacht nog op de andere helft

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 491283
Gebruiker
Projectorkerst
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Heb een holografische projector besteld op 9 september met een plastic doek om de kerstafbeeldingen op te zien. Heb alleen het plastic doek binnen gekregen 2 een geleden. Heb gelijk contact opgenomen met hun klantenservice via email. Kreeg als antwoord terug dat ik op de site moest kijken. Het schijnt dat het vaak in delen wordt bezorgd. Kan dus niet meer kijken of het onderweg is. Weer een poging via email gedaan maar kreeg het bericht terug. Kon niet verstuurd worden. Dat is geen service.

Gewenste oplossing

Om te kunnen achter halen waarom niet alles in 1 pakket bezorgd is geworden. Wat heb ik aan een plastic doek als ik geen holografische projector binnen heb gekregen.
Geboden oplossing
Nog steeds NIETS vernomen! Heb weer een email gestuurd of er al wat bekend is van mijn pakket.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Articura-shops.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen