Klacht Articura-shops.nl: Besteld maar niet geleverd en geen reactie van Articura
Details
Klacht
Op 17 oktober bevestiging van de verzending van mijn bestelling gekregen. Op 2 november maar eens navraag gedaan per mail maar nooit antwoord gekregen. Ik heb nu , gezien het aantal klachten, juridische informatie ingewonnen en ga er volgende week mee aan de slag. Gezien het aantal andere klachten die ik achteraf heb gelezen vind ik het verbazend dat dit "bedrijf" nog actief mag zijn.Ze hebben nog een week de tijd om mijn bestelling te leveren of mijn geld terug te betalen. Op 30 november maak ik er juridisch werk van!!!
De oplossing:
Ik wil dat of mijn bestelling wordt geleverd of mijn geld terug
Gewenste oplossing
Ik wil dat mijn bestelling wordt geleverd of mijn geld terug- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.