Klacht Articura-shops.nl: Besteld maar niet geleverd en geen reactie van Articura

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 498186
Gebruiker
J.P. de Jong-Lindner
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 17 oktober bevestiging van de verzending van mijn bestelling gekregen. Op 2 november maar eens navraag gedaan per mail maar nooit antwoord gekregen. Ik heb nu , gezien het aantal klachten, juridische informatie ingewonnen en ga er volgende week mee aan de slag. Gezien het aantal andere klachten die ik achteraf heb gelezen vind ik het verbazend dat dit "bedrijf" nog actief mag zijn.
Ze hebben nog een week de tijd om mijn bestelling te leveren of mijn geld terug te betalen. Op 30 november maak ik er juridisch werk van!!!
De oplossing:
Ik wil dat of mijn bestelling wordt geleverd of mijn geld terug

Gewenste oplossing

Ik wil dat mijn bestelling wordt geleverd of mijn geld terug
Geboden oplossing
Ik heb ondertussen gelezen dat men dit "bedrijf" oplichters noemt, ik denk dat deze mensen gelijk hebben. Wat een mentaliteit!! Ontzettend asociale bende is het
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Articura-shops.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen