Klacht Articura-shops.nl: Betseld, niets gekregen, zelfs geen antwoord op mijn mail

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 496841
Gebruiker
J.P. de Jong-Lindner
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 17 oktober bevestiging van de verzending van mijn bestelling gekregen. Op 2 november maar eens navraag gedaan per mail maar nooit antwoord gekregen. Ik heb nu , gezien het aantal klachten, juridische informatie ingewonnen en ga er volgende week mee aan de slag. Gezien het aantal andere klachten die ik achteraf heb gelezen vind ik het verbazend dat dit "bedrijf" nog actief mag zijn.
Ze hebben nog een week de tijd om mijn bestelling te leveren of mijn geld terug te betalen. Op 30 november maak ik er juridisch werk van!!!

De oplossing

Ik wil dat of mijn bestelling wordt geleverd of mijn geld terug

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.P. de Jong-Lindner
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Articura-shops.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen